Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Cramman, H."'
Publikováno v:
Project Report. Durham University.
The following literature review has been produced to inform and contribute to Arts Council England’s (ACE) interim report on the progress of the implementation of the recommendations made in the Durham Commission on Creativity and Education report.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______328::4e1a9cd90ff5e43926bca95f49433db1
http://dro.dur.ac.uk/32684/
http://dro.dur.ac.uk/32684/
Autor:
Hübner N; Institute of Education, University of Tübingen, Tübingen, Germany., Merrell C; School of Education, Durham University, Durham, UK., Cramman H; School of Education, Durham University, Durham, UK., Little J; Centre for Evaluation and Monitoring, Cambridge University Press/Cambridge Assessment, Durham, UK., Bolden D; School of Education, Durham University, Durham, UK., Nagengast B; Hector Research Institute of Education Sciences and Psychology, University of Tübingen, Tübingen, Germany.; Department of Education and the Brain & Motivation Research Institute (bMRI), Korea University, Seoul, Korea.
Publikováno v:
Child development [Child Dev] 2022 Nov; Vol. 93 (6), pp. 1760-1776. Date of Electronic Publication: 2022 Jun 22.
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; Jan2011, Vol. 109 Issue 1, p013903, 5p, 2 Diagrams, 4 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Balhinez, Reut1 (AUTHOR) reut136@gmail.com, Shaul, Shelley1 (AUTHOR) shelleys@edu.haifa.ac.il
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Sep2024, Vol. 14 Issue 9, p835. 17p.
Autor:
Yi, Julia J.1 juliayi@med.unc.edu, Erickson, Karen A.2
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Jul2024, Vol. 55 Issue 3, p741-755. 15p.
Autor:
Lane, Kathleen Lynne1 kathleen.lane@ku.edu, Oakes, Wendy Peia2, Buckman, Mark Matthew1, Lane, Nathan Allen1, Lane, Katie Scarlett3, Fleming, Kandace1, Romine, Rebecca E. Swinburne1, Sherod, Rebecca L.1, Chang, Chi-Ning1, Cantwell, Emily Dawn4
Publikováno v:
Behavioral Disorders. May2024, Vol. 49 Issue 3, p189-204. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
TEM Journal. Nov2023, Vol. 12 Issue 4, p2416-2429. 14p.