Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Craig Kolb"'
Publikováno v:
Pharr, Matt; Lefohn, Aaron; Kolb, Craig; Lalonde, Paul; Foley, Tim; & Berry, Geoff. (2007). Programmable Graphics: The future of Interactive Rendering. UC Davis: Institute for Data Analysis and Visualization. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3mz2s736
SIGGRAPH Classes
SIGGRAPH Classes
Recent innovations in computer hardware architecture---the arrival of multi-core CPUs, the generalization of graphics processing units (GPUs), and the imminent increase in bandwidth available between CPU and GPU cores---make a new era of interactive
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::28935d681f0e62afce412e0564f335ef
http://www.escholarship.org/uc/item/3mz2s736
http://www.escholarship.org/uc/item/3mz2s736
Publikováno v:
SIGGRAPH
Simulating realistic lighting and rendering complex scenes are usually considered separate problems with incompatible solutions. Accurate lighting calculations are typically performed using ray tracing algorithms, which require that the entire scene
Publikováno v:
SIGGRAPH
Most recent rendering research has concentrated on two subproblems: modeling the reflection of light from materials, and calculating the direct and indirect illumination from light sources and other surfaces. Another key component of a rendering syst
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.