Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Cox, Melanna"'
Autor:
Keadle, Sarah Kozey, Martinez, Julian, Strath, Scott J., Sirard, John, John, Dinesh, Intille, Stephen, Arguello, Diego, Amalbert-Birriel, Marcos, Barnett, Rachel, Thapa-Chhetry, Binod, Cox, Melanna, Chase, John, Dooley, Erin, Marcotte, Rob, Tolas, Alexander, Staudemayer, John W.
Publikováno v:
Journal for the Measurement of Physical Behaviour; Sep2023, Vol. 6 Issue 3, p176-184, 9p
Autor:
Cox, Melanna
Publikováno v:
Masters Theses.
INTRODUCTION: Direct observation (DO) systems have been used for decades to assess free-living PA in children. These traditional DO systems identify the highest intensity observed during alternating observe-and-record periods. Using video-taped DO wo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alhassan, Sofiya, Cox, Melanna F., St. Laurent, Christine W., Burkart, Sarah, Amalbert-Birriel, Marcos A., Sudarsky, Luke M.
Publikováno v:
International Journal of Early Childhood; Dec2021, Vol. 53 Issue 3, p315-331, 17p, 3 Charts
Autor:
Cox, Melanna
INTRODUCTION: Direct observation (DO) systems have been used for decades to assess free-living PA in children. These traditional DO systems identify the highest intensity observed during alternating observe-and-record periods. Using video-taped DO wo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f9c243239b9551b5280e0fda69e85808
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cox, Melanna F., Petrucci Jr., Greg J., Marcotte, Robert T., Masteller, Brittany R., Staudenmayer, John, Freedson, Patty S., Sirard, John R.
Publikováno v:
Journal for the Measurement of Physical Behaviour; Mar2020, Vol. 3 Issue 1, p50-57, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.