Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Cox, Jonathan A. G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Infectious Microbes & Diseases; Sep2023, Vol. 5 Issue 3, p101-110, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cox, Jonathan A. G.1 (AUTHOR), Taylor, Rebecca C.1 (AUTHOR), Brown, Alistair K.1 (AUTHOR), Attoe, Samuel1 (AUTHOR), Besra, Gurdyal S.1 (AUTHOR), Fütterer, Klaus1 (AUTHOR) k.futterer@bham.ac.uk
Publikováno v:
Acta Crystallographica: Section D, Structural Biology. Jan2019, Vol. 75 Issue 1, p101-108. 8p.
Autor:
Ahmed, Rabia, Bashir, Amreen, Brown, James E P, Cox, Jonathan A G, Hilton, Anthony C, Hilton, Charlotte E, Lambert, Peter A, Theodosiou, Eirini, Tritter, Jonathan Q, Watkin, Samuel J, Worthington, Tony
Increased public awareness of antimicrobial resistance (AMR) is a key component of effective antimicrobial stewardship strategies. Educational theatre combined with an expert panel was used to engage the public about AMR through delivery of a play en
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::c1e44e7cf17c7493d4109d327697c039
https://publications.aston.ac.uk/id/eprint/40490/6/PIIS0195670119304463.pdf
https://publications.aston.ac.uk/id/eprint/40490/6/PIIS0195670119304463.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.