Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Cowie K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lofthouse, RM, Cowie, K
‘Metacognition and self-regulation’ and ‘collaborative learning’ remain high in the EEF Teachers’ Toolkit of effective teaching approaches, and with good reasons. These reasons can be framed through the following hypotheses. Firstly; that t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::4b3c48b5c5ee1edec2773b320f31f977
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/5264/1/JoiningtheDotsAM-LOFTHOUSE.pdf
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/5264/1/JoiningtheDotsAM-LOFTHOUSE.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mulligan, A., Seman, M., Abramowski, R., Zammit, C., Scholes, E., Long, C., Janus, E., Cowie, K., Cox, N., Neil, C.
Publikováno v:
In Heart, Lung and Circulation August 2016 25 Supplement 2:S93-S94
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Heart, Lung and Circulation 2015 24 Supplement 3:S450-S450