Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Covert observation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuan-Sheng Wu, Susan Shin-Jung Lee, Jui-Kuang Chen, Yao-Shen Chen, Hung-Chin Tsai, Yueh-Ju Chen, Yu-Hsiu Huang, Huey-Shyan Lin
Publikováno v:
BMC Infectious Diseases, Vol 18, Iss 1, Pp 1-8 (2018)
Abstract Background Observation and feedback are core strategies of hand hygiene (HH) improvement. Direct overt observation is currently the gold standard method. Observation bias, also known as the Hawthorne effect, is a major disadvantage of this m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5739e0f79d4e434f962033db92eb104d
Autor:
COS, FRANCISCO JR. DC., DIOKNO, JONATHAN P., RESPITO, LOIS RUTH R., ESTERON, HOMMY LAURENCE D., GONZALES, CHARMAINE J.
Academic integrity is one of the transmitted values in the education process. However, due to the impact of unstoppable growing technology, accompanied by the effect of the COVID-19 pandemic to education processes, digital paid academic services beca
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::15788a7e35c619707a8d2514864c7cf7
Autor:
Yu Hsiu Huang, Jui Kuang Chen, Yao Shen Chen, Yueh Ju Chen, Hung Chin Tsai, Susan Shin Jung Lee, Kuan Sheng Wu, Huey Shyan Lin
Publikováno v:
BMC Infectious Diseases, Vol 18, Iss 1, Pp 1-8 (2018)
BMC Infectious Diseases
BMC Infectious Diseases
Background Observation and feedback are core strategies of hand hygiene (HH) improvement. Direct overt observation is currently the gold standard method. Observation bias, also known as the Hawthorne effect, is a major disadvantage of this method. Ou
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krajčovič, Tomáš
Title: Mystery shopping in selected stores of specialized retail chain Hervis. Objectives: The aim of the thesis is to introduce a specific method of market research called the Mystery shopping as a marketing tool that is useable in the field of spor
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-349002
Autor:
Krajčovič, Tomáš
Title: Mystery shopping in selected stores of specialized retail chain Hervis. Objectives: The aim of the thesis is to introduce a specific method of market research called the Mystery shopping as a marketing tool that is useable in the field of spor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::27922a209a7df6646e81d8d69c46676b
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-349002
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-349002
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
From, David, Arvidsson, Jonas
The purpose of this study was to reveal typical strategies used by beggars in Sweden and how interactions between beggars and passers-by affect behavioral patterns. The study aimed to analyze the results of the observation through a symbolic interact
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-27456
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.