Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Coventry WL"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brown SL; University of New England, Armidale, Australia., Hope-Stone L; University of Liverpool, Liverpool, UK.; Liverpool Ocular Oncology Centre, Liverpool University Hospitals NHS Foundation Trust, Liverpool, UK., van der Voort N; Liverpool Ocular Oncology Centre, Liverpool University Hospitals NHS Foundation Trust, Liverpool, UK., Hussain R; University of Liverpool, Liverpool, UK.; Liverpool Ocular Oncology Centre, Liverpool University Hospitals NHS Foundation Trust, Liverpool, UK., Heimann H; University of Liverpool, Liverpool, UK.; Liverpool Ocular Oncology Centre, Liverpool University Hospitals NHS Foundation Trust, Liverpool, UK., Coventry WL; University of New England, Armidale, Australia., Cherry MG; University of Liverpool, Liverpool, UK.
Publikováno v:
British journal of health psychology [Br J Health Psychol] 2024 Sep; Vol. 29 (3), pp. 662-675. Date of Electronic Publication: 2024 Mar 10.
Autor:
Coventry WL; School of Psychology, University of New England, Armidale, NSW, Australia., Farraway S; School of Psychology, University of New England, Armidale, NSW, Australia., Larsen SA; School of Education, University of New England, Armidale, NSW, Australia., Enis TP; School of Psychology, University of New England, Armidale, NSW, Australia., Forbes AQ; School of Psychology, University of New England, Armidale, NSW, Australia., Brown SL; School of Psychology, University of New England, Armidale, NSW, Australia.
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2023 Jun 09; Vol. 18 (6), pp. e0285739. Date of Electronic Publication: 2023 Jun 09 (Print Publication: 2023).
Autor:
Larsen SA; School of Education, University of New England, Australia., Asbury K; Department of Education, University of York, UK., Coventry WL; School of Psychology, University of New England, Australia., Hart SA; Department of Psychology, Florida State University, USA.; Florida Center for Reading Research, Florida State University, USA., Little CW; Florida Center for Reading Research, Florida State University, USA., Petrill SA; Department of Psychology, Ohio State University, USA.
Publikováno v:
Collabra. Psychology [Collabra Psychol] 2023; Vol. 9 (1). Date of Electronic Publication: 2023 Jun 15.
Autor:
Larsen SA; School of Psychology., Little CW; School of Psychology., Coventry WL; School of Psychology.
Publikováno v:
Developmental psychology [Dev Psychol] 2022 Jun; Vol. 58 (6), pp. 1017-1034. Date of Electronic Publication: 2022 Mar 21.
Autor:
Coventry WL; School of Psychology, University of New England, Armidale, Australia., Gillespie NA; Virginia Institute for Psychiatric and Behavioral Genetics, Virginia Commonwealth University, Richmond, USA., Heath AC; Department of Psychiatry, Washington School of Medicine, St Louis, USA., Martin NG; Department of Genetics and Computational Biology, QIMR Berghofer Medical Research Institute, Brisbane, Australia.
Publikováno v:
Twin research and human genetics : the official journal of the International Society for Twin Studies [Twin Res Hum Genet] 2021 Oct; Vol. 24 (5), pp. 251-263.
Autor:
Larsen SA; University of New England., Little CW; University of New England., Coventry WL; University of New England.
Publikováno v:
Child development [Child Dev] 2021 Mar; Vol. 92 (2), pp. 774-792. Date of Electronic Publication: 2020 Aug 07.