Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Covarrubias, A.C."'
Autor:
Favaro, R.R., Salgado, R.M., Covarrubias, A.C., Bruni, F., Lima, C., Fortes, Z.B., Zorn, T.M.
Publikováno v:
In Placenta December 2013 34(12):1128-1135
Autor:
Santana Covarrubias, A.C., Spooren, W.P.M.S., Nieuwenhuijsen, D., Sanders, T.J.M., ILS L&C, LS Franse Taalkunde, LS Spaanse letterkunde en cultuur, LS taalbeheersing van het Nederlands
Publikováno v:
Dialogue and Discourse, 9(1), 163. The Dialogue & Discourse Board of Editors
Corpus-based studies in various languages have demonstrated that some connectives are used preferentially to express subjective versus objective meanings, for example, omdat vs. want in Dutch. However, Spanish connectives have been understudied from
Corpus-based studies in various languages have demonstrated that some connectives are used preferentially to express subjective versus objective meanings, for example, omdat vs. want in Dutch. However, Spanish connectives have been understudied from
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::e9c22fe06786dd9712403b5f8ed5475b
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/373785
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/373785
Autor:
Santana Covarrubias, A.C., Nieuwenhuijsen, D., Spooren, W.P.M.S., Sanders, T.J.M., Sub UiLOTS AIO, LS Spaanse letterkunde en cultuur, LS taalbeheersing van het Nederlands, ILS Variation
Publikováno v:
Discours, Vol 20 (2017)
Discours, 20
Discours
ISSUE=20;TITLE=Discours
Discours, 20
Discours
ISSUE=20;TITLE=Discours
Causality and subjectivity are relevant cognitive principles in the categorization of coherence relations and connectives. Studies in various languages have shown how both notions can explain the meaning and use of different connectives. However, the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.