Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Course contents"'
Autor:
KÖROĞLU, Gamze Nevra
Publikováno v:
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi / Celal Bayar University Journal of Social Sciences. 20(01):310-326
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1046484
Autor:
Değirmencioğlu, Gürsoy, Gürer, Mert
Publikováno v:
Media Literacy and Academic Research. 4(2):219-234
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=999667
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
サワヤマ, イクオ, モリヤマ, ジュン, SAWAYAMA, Ikuo, MORIYAMA, Jun
Publikováno v:
兵庫教育大学学校教育学研究. 35:315-323
Autor:
Schotten, Heinrich
Jahresbericht der Städtischen Oberrealschule zu Halle an der Saale von Direktor Dr. Heinrich Schotten (1903 bis 1904). Der Bericht enthält Schulnachrichten und einen Anhang. Im ersten Teil befindet sich der Lehrplan, die Verteilung des Unterrichts
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6416a58a6e7a1214d7092b9113cb152b
Autor:
Volodymyr Sulym
Publikováno v:
Novìtnâ Osvìta, Vol 5, Iss 10 (2018)
The research is aimed at discussing multifaceted dimensions of integration in teaching and learning foreign languages for specific purposes, namely – English for Sciences. The author explored the relevance, necessity, efficiency, and challenges tea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c977f52a4983407f90633b17d218367c
We investigate several issues tied to the moments when the teacher introduces in his classroom the general, formal mathematical knowledge (the “course”). These issues are especially explained with reference to a theoretical hypothesis stated in t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=openedition_::814e7f19566468e896ce1f7708f3b16b
http://journals.openedition.org/adsc/813
http://journals.openedition.org/adsc/813
Autor:
Pańkowska, Małgorzata
Publikováno v:
Informatyka Ekonomiczna / Business Informatics. (32):376-387
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=102683
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 9(01):476-479
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=105178
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.