Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Course achievement"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 6, p 634 (2024)
In introductory programming courses (IPCs), students encounter various difficulties that are related to low achievement and high dropout and failure rates. Technology-rich approaches that promote self-directed learning while facilitating competency d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e091b9dddc724f8e826f9ba966014652
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching. III(1):87-107
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=189137
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zainab Abolfazli Khonbi, Karim Sadeghi
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol 3, Iss 1, Pp 87-107 (2013)
Student-directed teaching and assessment techniques are gradually dominating educational systems almost all over the world. This study investigated a cohort of male and female Iranian EFL students’ attitudes toward self-, peer-, and teacher-assessm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d62d3e2f260413aa6b727b6771e17b1
Autor:
Özlem Karakiş
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 2 312-335
Sakarya University Journal of Education
Sakarya University Journal of Education
The aim of this study is to determine learner autonomy perceptions and English language course achievement mediated by foreign language learning anxiety. In the study, carried with 472 undergraduate students, utilizing the relational survey model, it