Zobrazeno 1 - 10
of 3 702
pro vyhledávání: '"Course achievement"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF); Aug2024, Vol. 44 Issue 2, p1385-1410, 26p
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 6, p 634 (2024)
In introductory programming courses (IPCs), students encounter various difficulties that are related to low achievement and high dropout and failure rates. Technology-rich approaches that promote self-directed learning while facilitating competency d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e091b9dddc724f8e826f9ba966014652
Publikováno v:
In Social Sciences & Humanities Open 2023 8(1)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KAÇAR, Turan1 kacarturan21@gmail.com, ÇAKMAK, Zafer2 zcakmak@firat.edu.tr
Publikováno v:
Electronic Journal of Social Sciences. Oct2020, Vol. 19 Issue 76, p1651-1672. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Noor Zuraidin Mohd Safar, Hazalila Kamaludin, Masitah Ahmad, Muhammad Hanif Jofri, Norfaradilla Wahid, Taufik Gusman
Publikováno v:
JOIV: International Journal on Informatics Visualization, Vol 6, Iss 2, Pp 376-381 (2022)
This study aims to help students improve their knowledge capability based on their active participation through gamification. Gamification is one of the newer methods of education that has the potential to improve student learning. This research look
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/448fca87ce9c4d0c9163041e451504a5