Zobrazeno 1 - 10
of 20 143
pro vyhledávání: '"Course Assessment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xuemei Chen, Xueping Zhang, Yongquan Li, Xueqin Tian, Xueyi Tian, Hongjie Zhao, Zuying Xuan, Kena Xue, Yongjuan Li, Wei Lin
Publikováno v:
Frontiers in Plant Science, Vol 15 (2024)
Camellia japonica ‘High Fragrance’ is a camellia hybrid known for its unique and intense floral scent. The current understanding of the dynamic changes in its fragrance and the underlying mechanisms are still limited. This study employed a combin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/382af5ac01184497985e0d591882745b
Autor:
Vassilios Makrakis
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol 13, Iss 7, Pp 1378-1391 (2023)
This study explores the application of the DREAM methodology for course assessment in three South East Asian universities aiming to embed sustainability and sustainable development goals (SDGs) in multiple academic disciplines enabled by information
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/286719c73dbd469698424e0ac3f99053
Autor:
Makrakis, Vassilios1,2 (AUTHOR) makrakis@edc.uoc.gr
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology & Education (EJIHPE). Jul2023, Vol. 13 Issue 7, p1378-1391. 14p.
Autor:
Chen X; Foshan Institute of Forestry (Foshan Botanical Garden), Foshan, China., Zhang X; Foshan Institute of Forestry (Foshan Botanical Garden), Foshan, China., Li Y; College of Horticulture and Landscape Architecture, Zhongkai University of Agriculture and Engineering, Guangzhou, China., Tian X; Foshan Institute of Forestry (Foshan Botanical Garden), Foshan, China., Tian X; Foshan Institute of Forestry (Foshan Botanical Garden), Foshan, China., Zhao H; Foshan Institute of Forestry (Foshan Botanical Garden), Foshan, China., Xuan Z; Foshan Institute of Forestry (Foshan Botanical Garden), Foshan, China., Xue K; Foshan Institute of Forestry (Foshan Botanical Garden), Foshan, China., Li Y; College of Horticulture and Landscape Architecture, Zhongkai University of Agriculture and Engineering, Guangzhou, China., Lin W; Foshan Institute of Forestry (Foshan Botanical Garden), Foshan, China.
Publikováno v:
Frontiers in plant science [Front Plant Sci] 2024 Nov 12; Vol. 15, pp. 1461442. Date of Electronic Publication: 2024 Nov 12 (Print Publication: 2024).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2015 Apr 01. 18(2), 46-59.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.18.2.46