Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Council, Morris"'
Autor:
Council, Morris R., III
Previous research suggests that computer assisted instruction can provide pedagogically sound instruction when learners utilize software with procedural fidelity. This study sought to extend previous research findings that the Reading Relevant and Cu
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1467375836
On the Science of Reading: How Social Justice, Behavior Analysis, and Literacy Instruction Converge.
Autor:
Yurick, Amanda L., Council, Morris, Telesman, Alana Oif, Musti, Shobana, Gardner, Ralph, Cartledge, Gwendolyn
Publikováno v:
Behavior & Social Issues; Aug2024, Vol. 33 Issue 1, p563-580, 18p
Autor:
Bennett, Jessica G., Gardner, Ralph, Cartledge, Gwendolyn, Ramnath, Rajiv, Council, Morris R.
Publikováno v:
Education and Treatment of Children, 2017 May 01. 40(2), 145-185.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44685635
Publikováno v:
Behavioral Disorders, 2016 Aug 01. 41(4), 241-257.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26780483
Autor:
Council, Morris R.1 mcouncil@westga.edu, Gardner, Ralph2, Cartledge, Gwendolyn2, Telesman, Alana O.2
Publikováno v:
Preventing School Failure. 2019, Vol. 63 Issue 2, p162-174. 13p. 3 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yurick, Amanda L., Council, Morris, Telesman, Alana Oif, Musti, Shobana, Gardner, Ralph, Cartledge, Gwendolyn
Publikováno v:
Behavior and Social Issues; 20240101, Issue: Preprints p1-1, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.