Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Coultas C"'
Autor:
Lewis, M, Ireland, JL, Ireland, CA, Derefaka, G, McNeill, K, Birch, P, Room, L, Coultas, C, Green, E, Newsome, J, Edwards, L, Smillie, L, McNabb, L, Onifade, H, Fergus, J
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::e6774848f993380acdb174365c886283
https://hdl.handle.net/10453/165185
https://hdl.handle.net/10453/165185
Publikováno v:
Castanea, 2009 Jun 01. 74(2), 146-159.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27742893
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coultas, C, Broaddus, E, Campbell, C, Andersen, L, Mutsikiwa, A, Madanhire, C, Nyamukapa, C, Gregson, S
Publikováno v:
Journal of Community & Applied Social Psychology
Schools are increasingly seen as key sites for support to HIV‐affected and other vulnerable children, and teachers are assigned the critical role of identifying and providing psychosocial support. Drawing on the life–work history narratives of 12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Plant & Soil. Jun2003, Vol. 253 Issue 2, p479-492. 14p.