Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Coti Zelati, M."'
Autor:
Rosi, A., Dall’Asta, M., Brighenti, F., Del Rio, D., Volta, E., Baroni, I., Nalin, M., Coti Zelati, M., Sanna, A., Scazzina, F.
Publikováno v:
In Public Health November 2016 140:50-55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Belpaeme, T., Baxter, P., Greeff, J. de, Kennedy, J., Read, R., Looije, R., Neerincx, M., Baroni, I., Coti Zelati, M.
Publikováno v:
5th International Conference on Social Robotics, ICSR 2013, 27 October 2013 through 29 October 2013, Bristol, 8239 LNAI, 452-459
Child-Robot Interaction (cHRI) is a promising point of entry into the rich challenge that social HRI is. Starting from three years of experiences gained in a cHRI research project, this paper offers a view on the opportunities offered by letting robo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::19f17fb1f186c2fe8ee81e38bff56a42
http://resolver.tudelft.nl/uuid:82f386d4-29ea-4475-bbab-b7b116622ef8
http://resolver.tudelft.nl/uuid:82f386d4-29ea-4475-bbab-b7b116622ef8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.