Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Costabile D."'
Autor:
Bottaccioli, A.G., Mariani, U., Schiralli, R., Mari, M.G., Pontani, M., Bologna, M., Muzi, P., Giannoni, S.D., Ciummo, V., Necozione, S., Cofini, V., Chiariotti, L., Cuomo, M., Costabile, D., Bottaccioli, F.
Publikováno v:
In Comprehensive Psychoneuroendocrinology May 2023 14
Autor:
Marinelli A., Cuomo M., Franca R. A., Buonaiuto M., Costabile D., Pagano C., Trio F., Montella L., Del Basso De Caro M. L., Visconti R., Chiariotti L., Della Monica R.
Diagnoses of primary malignant mesenchymal brain tumors are a challenge for pathologists. Here, we report the case of a 52-year-old man with a primary brain tumor, histologically diagnosed as a high-grade glioma, not otherwise specified (NOS). The pa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::6afc21e4f27262a9356e72111eba9253
https://hdl.handle.net/11588/918773
https://hdl.handle.net/11588/918773
Autor:
De Riso G., Cuomo M., Di Risi T., Monica R. D., Buonaiuto M., Costabile D., Pisani A., Cocozza S., Chiariotti L.
Recessive X-linked disorders may occasionally evolve in clinical manifestations of variable severity also in female carriers. For some of such diseases, the frequency of the symptoms’ appearance during women’s life may be particularly relevant. T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::1b97947eb54c5e9e5bd530d220badebc
https://hdl.handle.net/11588/876110
https://hdl.handle.net/11588/876110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ANGELELLI, Paola, MARINELLI, CHIARA VALERIA, IAIA, MARIKA, Notarnicola, A., Costabile, D., Judica, A., Zoccolotti, P., Luzzatti, C.
Nel corso dei primi anni di scolarizzazione il bambino è impegnato per la maggior parte del tempo in attività di scrittura. È quindi importante poter valutare il grado di apprendimento delle competenze ortografiche e intervenire, in presenza di di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::03cf957ca4951dcc70385c9efb1debee
http://hdl.handle.net/10281/183132
http://hdl.handle.net/10281/183132
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.