Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Costa HM"'
The preschool learning environment is vital for young children’s learning and development. This study reports, for the first time in the UK, an online survey of 83 preschool practitioners’ perceptions, classroom practices, and beliefs towards mat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d40120c0bf062ce8f56c50645895a12a
https://doi.org/10.31234/osf.io/rdx6c
https://doi.org/10.31234/osf.io/rdx6c
This study examined the contribution of working memory (WM) above and beyond other domain general (e.g., processing speed; PS) and domain specific abilities (e.g., Approximate Number System; ANS) for mathematical performance in low achieving (LA) pre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ef575f7592118519e2a2cc981c4638ed
https://doi.org/10.31234/osf.io/b6p8d
https://doi.org/10.31234/osf.io/b6p8d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.