Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Cosimini, P."'
Publikováno v:
Korean Journal of Medical Education, Vol 35, Iss 3, Pp 291-296 (2023)
Purpose There is growing use of games for health professions education. Card and board games are relatively easy to develop, effective for education, supported by educational theory, and generally well accepted by learners; yet, they remain relativel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80f1cf9c384144888810b6844d311259
Autor:
Matt J Barter, Kathleen Cheung, Julia Falk, Andreas C Panagiotopoulos, Caitlin Cosimini, Siobhan O’Brien, Karina Teja-Putri, Graham Neill, David J Deehan, David A. Young
Publikováno v:
Epigenetics, Vol 16, Iss 1, Pp 106-119 (2021)
Dynamic modifications of chromatin allow rapid access of the gene regulatory machinery to condensed genomic regions facilitating subsequent gene expression. Inflammatory cytokine stimulation of cells can cause rapid gene expression changes through di
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3384607721b41a5a198673cf0f7c3ea
Publikováno v:
JMIR Serious Games, Vol 10, Iss 1, p e34656 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9c51b5215fd42068ae7080aae4df35e
Autor:
Pierpaolo Palumbo, Maria Michela Palumbo, Federico Bruno, Giovanna Picchi, Antonio Iacopino, Chiara Acanfora, Ferruccio Sgalambro, Francesco Arrigoni, Arturo Ciccullo, Benedetta Cosimini, Alessandra Splendiani, Antonio Barile, Francesco Masedu, Alessandro Grimaldi, Ernesto Di Cesare, Carlo Masciocchi
Publikováno v:
Diagnostics, Vol 11, Iss 11, p 2125 (2021)
(1) Background: COVID-19 continues to represent a worrying pandemic. Despite the high percentage of non-severe illness, a wide clinical variability is often reported in real-world practice. Accurate predictors of disease aggressiveness, however, are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da4fcf94af0943caa330f6233a15e65c
Publikováno v:
Korean Journal of Medical Education, Vol 29, Iss 4, Pp 229-239 (2017)
Podcasts are increasingly being used for medical education, both within teaching institutions and on an international scale by major journals. To date, there are no evidence-based guidelines for the development of educational podcasts. To review the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c786851beafd4ed3b3c55f2f8763c917
Autor:
Amy Cosimini
Publikováno v:
Catedral Tomada: Revista de Crítica Literaria Latinoamericana, Vol 4, Iss 6, Pp 190-196 (2016)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21eaf358dc604fa6af7061803c1c24c7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seth Cosimini
Publikováno v:
Lateral, Vol 6, Iss 2 (2017)
Charles Thorpe’s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/791833fe7cbf4f3389ebfac4bbe80556
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.