Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Coppersmith, Nathan A"'
Autor:
Coppersmith, Nathan A., Schultz, Kurt S., Esposito, Andrew C., Reinhart, Kimberly, Ray, Emily, Leeds, Ira L., Pantel, Haddon J., Reddy, Vikram B., Longo, Walter E., Mongiu, Anne K.
Publikováno v:
In Surgical Oncology Insight December 2024 1(4)
Autor:
Leeds, Ira L., Coppersmith, Nathan A., Moore, Miranda S., Saleh, Ahmad, Cruickshank, Kingsley, Pantel, Haddon, Reddy, Vikram, Mongiu, Anne K.
Publikováno v:
In Journal of Surgical Research November 2024 303:342-351
Autor:
Coppersmith, Nathan1 (AUTHOR) nathan.coppersmith@yale.edu, Sznol, Joshua1 (AUTHOR), Esposito, Andrew1 (AUTHOR), Flom, Emily1 (AUTHOR), Chiu, Alexander2 (AUTHOR), Yoo, Peter3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 6/4/2024, Vol. 19 Issue 6, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coppersmith, Nathan A *, Chung, Mark, Esposito, Andrew C *, Flom, Emily *, Dent, Daniel L, Morris-Wiseman, Lilah, Rosenkranz, Kari M, Terhune, Kyla P, Yoo, Peter S *
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education November 2023 80(11):1653-1662
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education November 2023 80(11):1663-1668
Autor:
Esposito, Andrew C. *, Coppersmith, Nathan A. *, Flom, Emily A. *, Chung, Mark, Reddy, Vikram, Leeds, Ira, Longo, Walter, Pantel, Haddon, Yoo, Peter S., Mongiu, Anne
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education April 2023 80(4):588-596
Autor:
Esposito, Andrew C. *, Brandt, Whitney S. *, Coppersmith, Nathan A. *, White, Erin M. *, Chung, Mark, Rujeedawa, Tanzil, Yoo, Peter S. *
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education November-December 2022 79(6):1454-1464
Autor:
Esposito, Andrew C., Laird, William D., Zhang, Yuqi, Cerullo, Marcelo, Li, Andrew X., Coppersmith, Nathan A., Reddy, Vikram, Leeds, Ira, Mongiu, Anne, Longo, Walter, Pantel, Haddon
Publikováno v:
In Journal of Surgical Research October 2022 278:140-148
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education July-August 2022 79(4):845-849