Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Coping patterns"'
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 23, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Background Nurses are increasingly demanded to achieve gold-standards of care with fewer resources. Dealing effectively with stress experienced in their daily-work-life is thus crucial. This study is based on the Demands-Resources-and-Indivi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bfad627ca6284a7bb2c79775980b1913
Autor:
Rehab Serag, Marwa Abdel Meguid Hamed, Dalia Abdel Moneim Mahmoud, Esraa Fakhry Mahmoud Elabd, Rania Elsayed Kasem
Publikováno v:
Middle East Current Psychiatry, Vol 31, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background Attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) is considered to be one of the most common neurodevelopmental conditions found in children. The global prevalence in the age group 6–17 years falls between 2 and 18%. Studies have
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91b413b52b9f4aca95dc93fcba742311
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Ethnic Differences in Response to COVID-19: A Study of American-Asian and Non-Asian College Students
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 13, Iss 4, p 325 (2023)
Asian American students have experienced additional physical and emotional hardships associated with the COVID-19 pandemic due to increased xenophobic and anti-Asian discrimination. This study investigates different coping patterns and risk factors a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/829ab1b264c94ba581ec8d12ce48c5ae
Publikováno v:
Mifgash: Journal of Social-Educational Work / מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, 2016 Jun 01. 24(43), 13-38.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26579948
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Family Relations, 1984 Apr 01. 33(2), 309-315.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/583798