Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Cooreman Hanne"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Triste Laure, Boelie Elzen, Cooreman Hanne, Adamsone-Fiskovica Anda, Wijnands Frank, Marchand Fleur, Schoorlemmer Herman
Publikováno v:
CREA OFA
Over the past two years, two AgriDemo-F2F and PLAID (H2020) have investigated peer learning in the context of on-farm demonstrations across Europe. Both projects will produce their results in the coming months. Early 2018, NEFERTITI (H2020) started w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::72f88073b59cc736f25cf21856275bda
https://research.wur.nl/en/publications/reflexive-monitoring-and-evaluation-as-a-tool-to-stimulate-peer-t
https://research.wur.nl/en/publications/reflexive-monitoring-and-evaluation-as-a-tool-to-stimulate-peer-t
Autor:
Ingram, Julie, Chiswell, Hannah, Mills, Jane, Debruyne, Lies, Cooreman, Hanne, Koutsouris, Alex, Alexopoulos, Yiorgos, Pappa, Eleni, Marchand, Fleur
Publikováno v:
Journal of Agricultural Education & Extension; October 2021, Vol. 27 Issue 5, p615-638, 24p
Autor:
Pappa, Eleni, Koutsouris, Alex, Ingram, Julie, Debruyne, Lies, Cooreman, Hanne, Marchand, Fleur
Publikováno v:
International Journal of Agricultural Extension
Research on the adoption and diffusion of innovations has consistently confirmed that one of farmers’ most commonly cited sources of information and ideas is other farmers. Demonstrations concern the practical exhibition (and explanation) of how so
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b26d8eeabf7c96fb580136e4446b4dbd
https://doi.org/10.5281/zenodo.3702409
https://doi.org/10.5281/zenodo.3702409
Autor:
Ingram, Julie, Chiswell, Hannah, Mills, Jane, Debruyne, Lies, Cooreman, Hanne, Koutsouris, Alexandros, Pappa, Eleni, Marchand, Fleur
Publikováno v:
International Journal of Agricultural Extension
Demonstration farms have a long tradition and have proved to be an effective means of supporting farmers in\ud problem solving at the farm level. The new demands of complex and uncertain agricultural systems call for a renewed understanding of the ap
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b4166b18779c9bd7c72e4f2886a302eb
https://doi.org/10.5281/zenodo.3702403
https://doi.org/10.5281/zenodo.3702403
Autor:
Cooreman, Hanne, Vandenabeele, Joke, Debruyne, Lies, Ingram, Julie, Chiswell, Hannah Marie, Koutsouris, Alex, Pappa, Eleni, Marchand, Fleur
Publikováno v:
International Journal of Agricultural Extension
Peer-to-peer approaches seem promising in enhancing sustainable agricultural systems. However, the kind of learning processes that underlie peer learning approaches have not been sufficiently studied in farmer-to-farmer settings. To answer the questi