Zobrazeno 1 - 10
of 725
pro vyhledávání: '"Cooperative Caching"'
Publikováno v:
ICT Express, Vol 9, Iss 6, Pp 1122-1127 (2023)
Reinforcement learning (RL) has been used in combination with cooperative caching to deal with growing traffic in mobile networks, but the performance of RL based caching policies depends heavily on network settings. This paper investigates the impac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/362bc17de1e3494c8b43f004fcff1fa9
Publikováno v:
Tongxin xuebao, Vol 44, Pp 136-148 (2023)
A D2D cooperative caching strategy based on graph collaborative filtering model was proposed for the problem of difficulty in obtaining sufficient data to predict user preferences in device-to-device (D2D) caching due to the limited signal coverage o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/544e5723506a482daf1daffc7d219090
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tongxin xuebao, Vol 42, Pp 134-143 (2021)
To meet the ultra-low latency and ultra-high reliability requirements of users in the future mobile Internet, the wireless caching technology was combined with Cell-Free massive MIMO systems.The caching model was designed based on AP cooperative ca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ec193a5627a453c98ba0b93823b1adb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tongxin xuebao, Vol 42, Pp 183-189 (2021)
To meet the requirements of 5G system with low delay and high reliability, for a single-caching D2D cooperative edge caching system, an optimization of the caching strategy based on transmission delay was proposed.The dynamic distributions of request
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ccc54e92e5fd4425b95ba5fe5f76677d
Autor:
Kyungwoon Cho, Hyokyung Bahn
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 138716-138723 (2021)
Rendering is widely used for visual effects in animations, video games, and movies. As the computational load in rendering workloads fluctuates greatly over time, it is attractive to use cloud infrastructures for cost-effective rendering. However, we
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/616d422688cd430994498db140b27ae3
Publikováno v:
Tongxin xuebao, Vol 41, Pp 130-138 (2020)
Aiming at the problem of mass data content transmission and limited wireless backhaul resource of UAV in UAV-assisted cellular network,a cooperative caching algorithm for cache-enabled UAV and user was proposed.By deploying caches on UAV and user dev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2849baf3cd464e958449540ea6902e36
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 15565-15575 (2020)
Coded caching is a promising method for solving caching problems in content-centric wireless networks. To enhance the security of coded caching for practical purposes, this paper investigates a secure coded caching scheme for defending against an eav
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66552ae0bed748d599102ec5eb7df2ad