Zobrazeno 1 - 10
of 158
pro vyhledávání: '"Cooperative Approach"'
Autor:
T. Turlakova
Publikováno v:
Trakia Journal of Sciences, Vol 21, Iss Suppl.1, Pp 20-24 (2023)
Cooperative models are a specific form of successful business. In their activity, they refer to specific principles and values, and due to their democratic structure, they contribute to socio-economic development, provide employment, help to satisf
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7d251cd661343bab9a517da038d8bc2
Publikováno v:
International Journal of Conflict Management, 2022, Vol. 34, Issue 1, pp. 56-79.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCMA-10-2021-0164
Autor:
Gephart Jr., Robert P.1
Publikováno v:
Administrative Science Quarterly. Dec2002, Vol. 47 Issue 4, p736-739. 4p.
Publikováno v:
Iranian Evolutionary Educational Psychology Journal, Vol 4, Iss 4, Pp 123-137 (2022)
This study main aimed to compare the effect of classroom leadership based on the cooperative approach and the traditional teaching method on the social skills and academic self-efficacy in fifth grade students of Ahvaz (Iran). The study design was a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a3cc941fdba422b9c1641e9fd914872
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mishyn, Оleksandr
Publikováno v:
Ukraine Analytica. (01 (15)):46-53
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1026186
Autor:
HM Munawar
Publikováno v:
Mudarrisa: Jurnal Kajian Pendidikan Islam, Vol 11, Iss 2, Pp 114-135 (2019)
This study aims to improve the motivation and mathematical achievement of a two-dimensional figure about folding symmetry and rotary symmetry for fifth-grade students of SD Negeri Ledok 07 Salatiga in the even semester of 2018/2019. This research was
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03dfc81c6c25445681b9cffd8f2a1cb6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.