Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Cooper, Rachael"'
Autor:
Tarabih, Osama M., Arias, Mauricio E., Santos, Andres Lora, Hua, Jiayi, Cooper, Rachael Z., Khanal, Ashim, Dang, Thanh D., Khare, Yogesh P., Charkhgard, Hadi, Rains, Mark C., Zhang, Qiong
Publikováno v:
In Ecological Engineering April 2024 201
Autor:
Yarborough, Bobbi Jo H., Stumbo, Scott P., Coleman, Mary Jean, Ling Grant, Deborah S., Hulsey, Jessica, Shaw, Jennifer L., Ahmedani, Brian K., Bruschke, Cambria, Carson, Clayton P.A., Cooper, Rachael, Firemark, Alison, Hulst, Douglas, Massimino, Stefan, Miller-Matero, Lisa R., Swanson, Jon R., Leonard, Anna, Westphal, Joslyn, Coleman, Karen J.
Publikováno v:
In General Hospital Psychiatry November-December 2023 85:8-18
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Whelan, Fiona, Lafita, Aleix, Griffiths, Samuel C., Cooper, Rachael E. M., Whittingham, Jean L., Turkenburg, Johan P., Manfield, Iain W., St. John, Alexander N., Paci, Emanuele, Bateman, Alex, Potts, Jennifer R.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 Dec . 116(52), 26540-26548.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26897127
Autor:
Cooper, Rachael Dawn
Play provides a window into the cognitive world of children. A crucial question is whether play differences in children with developmental disabilities stem from a generalized symbolic deficit or a narrow language deficit. 73 children diagnosed with
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=case1333569361
Publikováno v:
Resources (2079-9276); Feb2024, Vol. 13 Issue 2, p28, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Conroy, Elizabeth J.1 (AUTHOR) ejconroy@liverpool.ac.uk, Cooper, Rachael1 (AUTHOR), Shaw, William2 (AUTHOR), Persson, Christina2,3 (AUTHOR), Willadsen, Elisabeth2,4 (AUTHOR), Munro, Kevin J.5,6 (AUTHOR), Williamson, Paula R.1 (AUTHOR), Semb, Gunvor2 (AUTHOR), Walsh, Tanya2 (AUTHOR), Gamble, Carrol1 (AUTHOR), TOPS trial management group (CORPORATE AUTHOR)
Publikováno v:
Trials. 1/4/2021, Vol. 22 Issue 1, p1-15. 15p. 1 Diagram, 6 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.