Zobrazeno 1 - 10
of 231
pro vyhledávání: '"Coombes L"'
Publikováno v:
In Preventive Medicine Reports December 2020 20
Autor:
Hunt, E., Coombes, L.
Publikováno v:
Irish Journal of Psychological Medicine; Jun2024, Vol. 41 Issue 2, p233-237, 5p
Autor:
Coombes, L.1,2 (AUTHOR) lucy.coombes@kcl.ac.uk, Bristowe, K.1 (AUTHOR), Ellis-Smith, C.1 (AUTHOR), Aworinde, J.1 (AUTHOR), Fraser, L. K.3 (AUTHOR), Downing, J.1,4 (AUTHOR), Bluebond-Langner, M.5,6 (AUTHOR), Chambers, L.7 (AUTHOR), Murtagh, F. E. M.8 (AUTHOR), Harding, R.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Quality of Life Research. Jul2021, Vol. 30 Issue 7, p1803-1832. 30p. 20 Charts.
Publikováno v:
The British Journal of Social Work, 2015 Jul 01. 45(5), 1395-1414.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43687921
Autor:
Coombes, L, Braybrook, Debbie, Roach, Anna, Scott, Hannah, Hardardottir, Daney, Bristowe, Katherine, Ellis-Smith, C, Bluebond-Langner, Myra, Fraser, Lorna Katharine, Downing, Julia, Farsides, Bobbie, Murtagh, Fliss E M, Harding, Richard
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::22149c3a4c1762274deab41235a0a63e
https://eprints.whiterose.ac.uk/189261/7/Coombes2022_Article_AchievingChild_centredCareForC.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/189261/7/Coombes2022_Article_AchievingChild_centredCareForC.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coombes, L, Bristowe, Katherine, Ellis-Smith, C, Aworinde, J, Fraser, Lorna Katharine, Bluebond-Langner, Myra, Chambers, Lizzie, Murtagh, Fliss E M, Harding, R.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::342794ca826190fd1f1f37df98d76648
https://eprints.whiterose.ac.uk/171821/6/Coombes2021_Article_EnhancingValidityReliabilityAn.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/171821/6/Coombes2021_Article_EnhancingValidityReliabilityAn.pdf