Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Coombe, Peter"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coombe, Peter Eric.
Publikováno v:
Title page, contents and summary only.
Thesis (Ph. D.)--University of Adelaide, Dept. of Entomology, 1981.
Errata pasted onto front end paper. Includes bibliographical references (50 leaves ).
Errata pasted onto front end paper. Includes bibliographical references (50 leaves ).
Autor:
Coombe, Peter Eric
Errata pasted onto front end paper.
Includes bibliographical references (50 leaves).
vii, 77, [50] leaves, [26] leaves of plates : ill. ; 30 cm.
Title page, contents and abstract only. The complete thesis in print form is available fro
Includes bibliographical references (50 leaves).
vii, 77, [50] leaves, [26] leaves of plates : ill. ; 30 cm.
Title page, contents and abstract only. The complete thesis in print form is available fro
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2440/18797
Autor:
Coombe, Peter J.
This research aimed to identify and combine objective performance-based metrics of trust with subjective measures in order to better understand the development of trust between humans and autonomous systems during complex tasks that include risk. A v
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2778::766004b1dfc28c0b8960d8f03a14e8e3
https://hdl.handle.net/10945/66060
https://hdl.handle.net/10945/66060
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lynn, Elissa, Cuthbertson, Aaron, Minxue He, Vasquez, Jordi P., Anderson, Michael L., Coombe, Peter, Abatzoglou, John T., Hatchett, Benjamin J.
Publikováno v:
Hydrology & Earth System Sciences Discussions; 3/24/2020, p1-14, 14p
Autor:
Coombe, Peter
Background: Online learning is a growing delivery model for education; however, there exists a void in the literature regarding the adoption of online learning models in rural K-12 school systems. Purpose: To provide pertinent data to the rural schoo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bce51f00c7a26bbd71a8fc9ddae323e7
Publikováno v:
Sportstättenbau + Bäderanlagen (sb); 2017, Vol. 51 Issue 1, p44-47, 4p
Publikováno v:
Journal of Neurogenetics; 1987, Vol. 4 Issue 1, p1-19, 19p