Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Cooley, Laurel"'
Autor:
Cooley, Laurel A.
Publikováno v:
Proceedings of the tenth International Conference Models in Developing Mathematics Education. - Dresden : Hochschule für Technik und Wirtschaft, 2009. - S. 120 - 123
The NYC Teaching Fellows (NYCTF) program, as the nation’s largest alternative certification program, aims to provide high-needs NYC public schools with highly qualified teachers in such hard-to-staff areas as math, science, and special education. R
Externí odkaz:
https://slub.qucosa.de/id/qucosa%3A1690
https://slub.qucosa.de/api/qucosa%3A1690/attachment/ATT-0/
https://slub.qucosa.de/api/qucosa%3A1690/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 2000 Nov 01. 31(5), 557-578.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/749887
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 2007 Jul 01. 38(4), 370-392.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30034879
Publikováno v:
In Linear Algebra and Its Applications 2010 432(8):2089-2099
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cooley, Laurel
Publikováno v:
In Journal of Mathematical Behavior 2002 21(3):255-282
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 11/14/2019, p1208-1212, 5p