Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Coolen I"'
Autor:
Coolen, I., Merkley, R., Ansari, D., Dove, E., Dowker, A., Mills, A., Murphy, V., von Spreckelsen, M., Scerif, G.
Publikováno v:
In Cognition October 2021 215
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dukas, R. & Ratcliffe, J. (Eds.). (2009). Cognitive ecology II. Chicago: University of Chicago Press, pp. 249-271
In this chapter we review the redictions arising from theoretical models and outline the current empirical support for several social learning strategies, focusing largely on our own experimental studies and other recent work (Laland 2004; Kendal et
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______328::b1216ef57e9d9fc431dd20bd88c0ee5e
http://press.uchicago.edu/ucp/books/book/chicago/C/bo6867840.html
http://press.uchicago.edu/ucp/books/book/chicago/C/bo6867840.html
Publikováno v:
Journal of Experimental Biology
Journal of Experimental Biology, The Company of Biologists, 2006, 209, pp.393-398
Journal of Experimental Biology, The Company of Biologists, 2006, 209, pp.393-398
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1db9cc92574fa027e388624896fb3920
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00080671
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00080671
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Current Biology-CB
Current Biology-CB, Elsevier, 2005, 15, pp.1931-1935
Current Biology-CB, Elsevier, 2005, 15, pp.1931-1935
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::05f52c8e7cca74fcb21ebb2fdc9b2def
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00014117
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00014117
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.