Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"Cooke Lara"'
A prospective randomized trial of content expertise versus process expertise in small group teaching
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 10, Iss 1, p 70 (2010)
Abstract Background Effective teaching requires an understanding of both what (content knowledge) and how (process knowledge) to teach. While previous studies involving medical students have compared preceptors with greater or lesser content knowledg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf17c1902fa34d52a2e5752577d4bd11
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The purpose of this scoping review is to gain an understanding of how dashboards can be used to improve individual performance in healthcare and the factors which contribute to or prevent their successful use.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d35b29e8ed43079baa1445f8bda18a1a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cadieux, Magalie, Healy, Michael, Petrusa, Emil, Cooke, Lara, Traeger, Lara, Kesselheim, Jennifer C., Riva-Cambrin, Jay, Phitayakorn, Roy
The Royal College of Physicians and Surgeons of Canada (RCPSC) recently redesigned the Canadian neurosurgery residency training curriculum by implementing a competency-based model of training known as Competence by Design (CBD) centered around the as
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::066adae5dfb4f054fe22d953bd12dec6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.