Zobrazeno 1 - 10
of 137
pro vyhledávání: '"Cooke, Heather"'
Autor:
Cooke, Heather A.
The purpose of this study was to examine Residential Care Aides’ (RCAs) experiences of good quality dementia care provision. Informed by a political economy perspective, I sought to understand how RCAs conceptualize quality dementia care, whether s
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1828/7035
Autor:
Cooke, Heather
Challenging behaviour in schools is a phenomenon focused on by a number of educational documents (Ofsted, 2010) and the media (Vasager, 2011). Challenging behaviour has been shown to have negative impact on a number of student and staff outcomes (DfE
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.647498
Autor:
Cooke, Heather A.
Thesis advisor: Steven D. Bruner
The enediyne antitumor antibiotics are produced by complex biosynthetic machinery in acetomycetes. This dissertation will focus on the study of three enzymes involved in key steps in the biosynthesis of two enedi
The enediyne antitumor antibiotics are produced by complex biosynthetic machinery in acetomycetes. This dissertation will focus on the study of three enzymes involved in key steps in the biosynthesis of two enedi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2345/1344
Publikováno v:
Gerontologist; Apr2024, Vol. 64 Issue 4, p1-7, 7p
Autor:
Cooke, Heather A.
Thesis (M.A.) - Simon Fraser University, 2006.
Theses (Dept. of Gerontology) / Simon Fraser University. Also issued in digital format and available on the World Wide Web.
Theses (Dept. of Gerontology) / Simon Fraser University. Also issued in digital format and available on the World Wide Web.
Externí odkaz:
http://ir.lib.sfu.ca/handle/1892/2710
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.