Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Cook, KR"'
Autor:
Akbari, OS, Bellen, HJ, Bier, E, Bullock, SL, Burt, A, Church, GM, Cook, KR, Duchek, P, Edwards, OR, Esvelt, KM, Gantz, VM, Golic, KG, Gratz, SJ, Harrison, MM, Hayes, KR, James, AA, Kaufman, TC, Knoblich, J, Malik, HS, Matthews, KA, O'Connor-Giles, KM, Parks, AL, Perrimon, N, Port, F, Russell, S, Ueda, R, Wildonger, J
Publikováno v:
Akbari, OS; Bellen, HJ; Bier, E; Bullock, SL; Burt, A; Church, GM; et al.(2015). Safeguarding gene drive experiments in the laboratory. SCIENCE, 349(6251), 927-929. doi: 10.1126/science.aac7932. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3254z3nm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::ed20b9bb5138f1522637b50bfe826d0b
http://www.escholarship.org/uc/item/3254z3nm
http://www.escholarship.org/uc/item/3254z3nm
Autor:
Cook Kr
Publikováno v:
The Journal of School Nursing. 15:20-23
Inhalant use is a significant health risk for today's youth, so school nurses need to be aware of its prevalence and life-threatening consequences. Numerous, readily available, inexpensive substances are being inhaled by a growing number of students.
Autor:
Lander, Lina, Baxter, Sally L, Cochran, Gary L, Gali, Helena E, Cook, Kristen, Hatch, Thomas, Taylor, Regan, Awdishu, Linda
Publikováno v:
JMIR Medical Education, Vol 6, Iss 1, p e17585 (2020)
BackgroundAlthough several national organizations have declared the ability to work with electronic health records (EHRs) as a core competency of medical education, EHR education and use among medical students vary widely. Previous studies have repor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e33f351197914f658b71e91d7c82fe67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.