Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Coogle, Christan Grygas"'
Publikováno v:
Journal of Early Intervention; Sep2024, Vol. 46 Issue 3, p391-406, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coogle, Christan Grygas1 (AUTHOR) ccoogle@gmu.edu, Walker, Virginia L.2 (AUTHOR), Ottley, Jennifer3 (AUTHOR), Allan, Darcey4 (AUTHOR), Irwin, Daniel5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Focus on Autism & Other Developmental Disabilities. Dec2022, Vol. 37 Issue 4, p227-238. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
YC Young Children, 2018 May 01. 73(2), 81-87.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26558925
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q3 2015 32:105-115
Supplemental material, sj-docx-1-jei-10.1177_10538151231169951 for Parent’s Use of Naturalistic Instruction Upon Receiving Technology-Enhanced Performance-Based Feedback by Christan Grygas Coogle, Emil Majetich, Sloan O. Storie and Clarissa Bunch W
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5040302037692753ab51301156043724
Autor:
Walker, Virginia L.1 (AUTHOR) virginia.walker@uncc.edu, Coogle, Christan Grygas2 (AUTHOR), Lyon, Kristin J.3 (AUTHOR), Turf, Mindi4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Apr2021, Vol. 58 Issue 4, p686-701. 16p. 2 Charts.