Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Conway ARA"'
Using the DRM word list paradigm (Roediger & McDermott, 1995) we investigated the role of individual differences in working memory capacity (WMC) and source monitoring (SM) ability in protection from false memories (FM) in recall and recognition. Bot
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1f00ca196dc06129d88a027b4a8b38a5
https://doi.org/10.31234/osf.io/h48bv
https://doi.org/10.31234/osf.io/h48bv
Stereotype threat (ST) occurs when individuals primed with negative stereotypes underperform relative to a control group. The current work considers individual differences in ST effects on real world measures like standardized test performance (SDTP)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b838277da728dff976036112a0c298c8
https://doi.org/10.31234/osf.io/ckuwx
https://doi.org/10.31234/osf.io/ckuwx
Publikováno v:
Memory & Cognition. Nov99, Vol. 27 Issue 6, p1042-1050. 9p.
Autor:
Conway ARA (AUTHOR)
Publikováno v:
Memory & Cognition. Jul99, Vol. 27 Issue 4, p575-583. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.