Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Conversational Storytelling"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hydén, Lars-Christer, author
Publikováno v:
Entangled Narratives : Collaborative Storytelling and the Re-Imagining of Dementia, 2018, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780199391578.003.0004
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roxane Bertrand, Robert Espesser
Publikováno v:
Journal of Pragmatics
Journal of Pragmatics, Elsevier, 2017, 111, pp.33-53. ⟨10.1016/j.pragma.2017.02.001⟩
Journal of Pragmatics, 2017, 111, pp.33-53. ⟨10.1016/j.pragma.2017.02.001⟩
Journal of Pragmatics, Elsevier, 2017, 111, pp.33-53. ⟨10.1016/j.pragma.2017.02.001⟩
Journal of Pragmatics, 2017, 111, pp.33-53. ⟨10.1016/j.pragma.2017.02.001⟩
International audience; This study addresses the issue of the interactional achievement of storytelling in French face-to-face conversations. Previous studies have described storytelling as a joint activity in which together, narrator and listener ac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::24ce772def5351959081a4de9a07c234
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01513024
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01513024
Publikováno v:
IDC
Joint storytelling is a common parent-child activity and brings multiple benefits such as improved language learning for children. Most existing storytelling robots offer rigid interaction with children and do not contribute to children's stories. In
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::dcb2784f20235d1a1676ce3cbf732019
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-212484
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-212484
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coulson, David
Publikováno v:
県立新潟女子短期大学研究紀要. 46:89-101
application/pdf
Departmental Bulletin Paper
Evidence from the conversations between foreigners and English-major students in English Day events, in which first-grade students talk with foreigners in small groups, on the campus of this colle
Departmental Bulletin Paper
Evidence from the conversations between foreigners and English-major students in English Day events, in which first-grade students talk with foreigners in small groups, on the campus of this colle
Publikováno v:
Bowden, KK; Lin, GI; Reed, LI; Tree, JEF; & Walker, MA. (2016). M2D: Monolog to dialog generation for conversational story telling. Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics), 10045 LNCS, 12-24. doi: 10.1007/978-3-319-48279-8_2. UC Santa Cruz: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8rn8x7fx
© Springer International Publishing AG 2016. Storytelling serves many different social functions, e.g. stories are used to persuade, share troubles, establish shared values, learn social behaviors, and entertain. Moreover, stories are often told con
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8910466c00450f229ca6a7094582e7d7
https://escholarship.org/uc/item/8rn8x7fx
https://escholarship.org/uc/item/8rn8x7fx