Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Conversational Framework"'
Autor:
Shonagh Douglas
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 31, Pp 1-16 (2023)
The use of breakout rooms is an increasingly used tool in online teaching. This study uses Laurillard’s (2013) Conversational Framework to evaluate the effectiveness of breakout rooms in achieving learning through peer-to-peer dialogue in large-sca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5120bbc3d2584cab8dd0900c004c43da
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Webb, Sue1
Publikováno v:
Teaching in Higher Education. Jan2004, Vol. 9 Issue 1, p126-129. 4p.
Autor:
McLean, Monica, Turner, Christopher
Publikováno v:
Higher Education Quarterly. Jul2002, Vol. 56 Issue 3, p316-322. 7p.
Autor:
Grasia Chisango, Newlin Marongwe
Publikováno v:
Grasia Chisango
The outbreak of the COVID-19 pandemic came as a wake-up call that alarmed the whole globe. There was a global rush of universities to move courses online because universities wanted to ensure that learning and teaching continued. The purpose of this
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7545ed192222ad09e5ad56ad49fe5218
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carina Grobler, Tom F.H. Smits
Publikováno v:
Literator, Vol 37, Iss 2, Pp e1-e9 (2016)
South African undergraduate foreign language students need more opportunity to practise their oral language skills. Not only do appeals to focus more on oral productive skills feature in scholarly literature (Delena-le Roux 2010), it is also one of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1aaef147073e48a2af58733f87c9059c
Autor:
Norris, Nigel
Publikováno v:
Cambridge Journal of Education. Nov94, Vol. 24 Issue 3, p495. 3p.
This paper analyses different definitions of mobile learning which have been proposed by various researchers. The most distinctive features of mobile learning are extracted to propose a new definition for Mobile Educational Mixed Reality Games (MEMRG
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/7068