Zobrazeno 1 - 10
of 161
pro vyhledávání: '"Conversation Agent"'
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-23 (2024)
Abstract Educational chatbots (EC) have shown their promise in providing instructional support. However, limited studies directly explored the impact of EC on learners’ emotional responses. This study investigated the induced emotions from interact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e83aadf2455477ba8f714c36bbb9308
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
This study aimed to propose a novel method for designing a product recommendation virtual agent (PRVA) that can keep users motivated to interact with the agent. In prior papers, many methods of keeping users motivated postulated real-time and multi-m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d5e66ba6b674dd486b546669153c405
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Jabir, A. I., Car, L. T., & Martinengo, L. (2021, October 15). Choice of outcomes and measurement instruments in studies on conversational agents in mental healthcare: A scoping review. https://doi.org/10.17605/OSF.IO/3TMJB
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a9f96a972598f6f4d78b931960586f16
Autor:
Koit, Mare
Publikováno v:
Keel ja Kirjandus / Language and Literature. LIII(04):241-262
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=164115
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.