Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Controversy studies"'
Autor:
Nicole C. Nelson
Publikováno v:
Engaging Science, Technology, and Society, Vol 6, Pp 20-33 (2020)
This essay introduces a new analytical category of scientific actors: the methodologists. These actors are distinguished by their tendency to continue to probing scientific objects that their peers consider to be settled. The methodologists are a use
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/881abb0de7094a888fabaff7899dd2d1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sudiacal, Sid D.1
Publikováno v:
McMaster Journal of Theology & Ministry. 2015/2016, Vol. 17, pR1-R6. 6p.
Autor:
Lisa Börjesson
Publikováno v:
Journal of Documentation, 2016, Vol. 72, Issue 4, pp. 674-695.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JDOC-10-2015-0134
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The project explores different ways to map the presentation of science on Wikipedia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e982a56f3dfe8eee09b31dd4d64983d8
This sub-project analyzes (and develops tools for analyzing) how priority disputes are played out in Wikipedia entries
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fd1d4916cee050807675b011db9fac7e
Autor:
Mareike Smolka
Publikováno v:
Science as Culture, 30(4), 465-490. Routledge/Taylor & Francis Group
The genre of controversy studies in Science & Technology Studies distinguishes between ‘internalist’ and ‘interactional’ controversies. Interactional controversy studies highlight that debates involving multiple stakeholders with competing in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.