Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"Contreras, Jessica"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Siow Ming *, Schulz, Christian, Prabhash, Kumar, Kowalski, Dariusz, Szczesna, Aleksandra, Han, Baohui, Rittmeyer, Achim, Talbot, Toby, Vicente, David, Califano, Raffaele, Cortinovis, Diego, Le, Anh Tuan, Huang, Dingzhi, Liu, Geoffrey, Cappuzzo, Federico, Reyes Contreras, Jessica, Reck, Martin, Palmero, Ramon, Mak, Milena Perez, Hu, Youyou, Morris, Stefanie, Höglander, Elen, Connors, Mary, Biggane, Alice M, Vollan, Hans Kristian, Peters, Solange
Publikováno v:
In The Lancet 5-11 August 2023 402(10400):451-463
Publikováno v:
Investigación Económica, 2022 Apr 01. 81(320), 131-155.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48658249
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mussallem, Ashley, Panko, Tiffany L, Contreras, Jessica M, Plegue, Melissa A, Dannels, Wendy A, Roman, Gretchen, Hauser, Peter C, McKee, Michael M
Publikováno v:
Journal of Telemedicine & Telecare; Apr2024, Vol. 30 Issue 3, p574-578, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ecología Política, 2016 Jun 01(51), 108-112.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24894081
Autor:
Hauser, Peter C., Paludneviciene, Raylene, Riddle, Wanda, Kurz, Kim B., Emmorey, Karen, Contreras, Jessica
Publikováno v:
Journal of Deaf Studies and Deaf Education, 2016 Jan 01. 21(1), 64-69.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/26172490