Zobrazeno 1 - 10
of 746
pro vyhledávání: '"Continuing professional education"'
Autor:
R. Z. Elsakova, A. M. Markus’
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 33, Iss 11, Pp 73-94 (2024)
The rapid development of artificial intelligence (AI) has posed many dilemmas for higher education, one of which is the development of university educators’ competencies in using AI technologies in the educational process. The purpose of this study
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb4f5c7d3a384e259a36c33cccc113b0
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Background In the dynamic field of pharmacy amongst a diverse array of countries with disparate income levels, pharmacists play a pivotal role in integrating emerging scientific knowledge into their practice while adapting to evolving therap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91eb3bc0c9a646a89696e643ceafb1ec
Publikováno v:
Dietetics, Vol 2, Iss 4, Pp 321-333 (2023)
Lifelong learning has been integral to advancement of the nutrition and dietetics profession and its practitioners. Both the United States (US) Commission on Dietetic Registration (CDR) and the Academy of Nutrition and Dietetics (Academy) advocate fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e72fc0b5c7d4e229fcf927d6cb0a342
Publikováno v:
International Journal of Nursing Studies Advances, Vol 5, Iss , Pp 100153- (2023)
Background: People with concurrent mental health and substance use disorders have complex biopsychosocial problems but risk not having their healthcare needs met. Nurses are positioned to meet these needs but often lack training in concurrent disorde
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59b7a0c33f3446068549c0fd0a67cb49
Autor:
Violet Kulo, Christina Cestone
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-13 (2022)
Abstract Background Despite the long-standing faculty development initiatives for improving teaching skills in the health professions, there is still a growing need for educators who are formally trained in educational theory and practice as health p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6507b464a78b477e940f96ab90045ea9
Publikováno v:
Asian Review of Accounting, 2022, Vol. 30, Issue 4, pp. 432-464.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ARA-12-2021-0235
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-14 (2022)
Abstract Background Continuing medical education is essential for nurses to provide quality patient care and upgrade their professional skills and competence. The need for continuing medical education (CME) has become more apparent in the face of adv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e65bec2cd290462dacdc5d3dde669faf