Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Context matters"'
Autor:
Neema Murembe, Teddy Kyomuhangi, Kimberly Manalili, Florence Beinempaka, Primrose Nakazibwe, Clare Kyokushaba, Basil Tibanyendera, Jennifer L. Brenner, Eleanor Turyakira
Publikováno v:
Archives of Public Health, Vol 79, Iss 1, Pp 1-4 (2021)
Abstract Background Vulnerability at the individual, family, community or organization level affects access and utilization of health services, and is a key consideration for health equity. Several frameworks have been used to explore the concept of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cece908a9edc418e9eebaf2073a86213
Autor:
Levy, Brian, editor, Cameron, Robert, editor, Hoadley, Ursula, editor, Naidoo, Vinothan, editor
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198824053.001.0001
Autor:
Levy, Brian, author
Publikováno v:
The Politics and Governance of Basic Education : A Tale of Two South African Provinces, 2018, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198824053.003.0001
Publikováno v:
New Phytologist, 2014 Nov 01. 204(3), 459-473.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/newphytologist.204.3.459
Autor:
Federman, Peter Stanley1
Publikováno v:
Governance. Jul2018, Vol. 31 Issue 3, p596-598. 2p.
Autor:
Basil Tibanyendera, Kimberly Manalili, Teddy Kyomuhangi, Clare Kyokushaba Kyokushaba, Jennifer L. Brenner, Eleanor Turyakira, Neema Murembe, Florence Beinempaka, Primrose Nakazibwe
Publikováno v:
Archives of Public Health, Vol 79, Iss 1, Pp 1-4 (2021)
Archives of Public Health
Archives of Public Health
Background Vulnerability at the individual, family, community or organization level affects access and utilization of health services, and is a key consideration for health equity. Several frameworks have been used to explore the concept of vulnerabi
Autor:
Pim W. Teunissen, Maureen Topps, Sevinj Asgarova, Joanna Bates, Brett Schrewe, Rachel Ellaway, Kathryn Myers, Christopher Watling
Publikováno v:
Medical Education, 55(9), 1100-1109. Wiley
Teunissen, P W, Watling, C J, Schrewe, B, Asgarova, S, Ellaway, R, Myers, K, Topps, M & Bates, J 2021, ' Contextual Competence: How residents develop competent performance in new settings ', Medical Education, vol. 55, no. 9, pp. 1100-1109 . https://doi.org/10.1111/medu.14517
Medical Education
Medical Education, 55(9), 1100-1109. Wiley-Blackwell
Teunissen, P W, Watling, C J, Schrewe, B, Asgarova, S, Ellaway, R, Myers, K, Topps, M & Bates, J 2021, ' Contextual Competence: How residents develop competent performance in new settings ', Medical Education, vol. 55, no. 9, pp. 1100-1109 . https://doi.org/10.1111/medu.14517
Medical Education
Medical Education, 55(9), 1100-1109. Wiley-Blackwell
Introduction Medical education continues to diversify its settings. For postgraduate trainees, moving across diverse settings, especially community‐based rotations, can be challenging personally and professionally. Competent performance is embedded
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::97e02e4371f5e3ee4f53eb721e15c2bc
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/9510c4ee-4235-4b24-a68e-183ea90bf559
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/9510c4ee-4235-4b24-a68e-183ea90bf559
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.