Zobrazeno 1 - 10
of 312
pro vyhledávání: '"Content specificity"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 14 (2023)
IntroductionAnxious individuals selectively attend to threatening information, but it remains unclear whether attentional bias can be generalized to traumatic events, such as the COVID-19 pandemic. Previous studies suggested that specific threats rel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b0cb264f9644ebcbac3a523e7087db9
Autor:
Yuno Shimizu
Publikováno v:
Psych, Vol 4, Iss 3, Pp 574-588 (2022)
Research has revealed that both cognitive factors, such as knowledge, problem solving strategies and affective factors, such as motivation and emotions, strongly influence mathematical problem solving. However, few studies have examined the content s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fad4310a942402798633648ad81bae8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yeung, Andrew, Cheung, Sing-Hang
The project is a longitudinal study with at least two waves of data collection each 3 months apart. The purpose of this project is to examine the longitudinal relationships between interpretation bias, anxiety and depression, and the related construc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2d758d18ca6c83eec4e4b08a494167c8
Publikováno v:
Unterrichtswissenschaft. 49:293-301
ZusammenfassungDie aktuellen Diskussionen um die Fachspezifität von Unterrichtsqualität und die Erweiterung der Basisdimensionen für Unterrichtsqualität sind aus unserer Perspektive zeitgemäß, qualitätsvoll und lassen einen großen Mehrwert f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.