Zobrazeno 1 - 10
of 3 283
pro vyhledávání: '"Content comprehension"'
Publikováno v:
Journal of Computer-Assisted Linguistic Research 8 (2024) 23-50
Frequently Asked Questions (FAQs) refer to the most common inquiries about specific content. They serve as content comprehension aids by simplifying topics and enhancing understanding through succinct presentation of information. In this paper, we ad
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.05812
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yang, Xiaocui, Wu, Wenfang, Feng, Shi, Wang, Ming, Wang, Daling, Li, Yang, Sun, Qi, Zhang, Yifei, Fu, Xiaoming, Poria, Soujanya
The popularity of multimodal large language models (MLLMs) has triggered a recent surge in research efforts dedicated to evaluating these models. Nevertheless, existing evaluation studies of MLLMs primarily focus on the comprehension and reasoning of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.09036
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haytham Hijazi, Ricardo Couceiro, Joao Castelhano, Paulo De Carvalho, Miguel Castelo-Branco, Henrique Madeira
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 28393-28406 (2021)
Assessing comprehension difficulties requires the ability to assess cognitive load. Changes in cognitive load induced by comprehension difficulties could be detected with an adequate time resolution using different biofeedback measures (e.g., changes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6373479f9624add9fae29c38368f776
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khalid M. Almalhy
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
IntroductionUsing video tutorials to deliver instructional content has become common practices nowadays. However, it is required to investigate how to implement new methods to deliver instructional content to deaf students to ensure success of their
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/175f8672a8fb407e9bc3979ea5d0f686
Autor:
Yoon, Joong-O, Kim, Minjeong
Publikováno v:
American Annals of the Deaf, 2011 Jul 01. 156(3), 283-289.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26235157
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.