Zobrazeno 1 - 10
of 182
pro vyhledávání: '"Conte H"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 14, Iss 6 (2024)
Objective To explore students’ and facilitators’ experiences of using a developed digital activity for interprofessional learning (IPL) focusing on critically ill patient handovers from a primary healthcare (PHC) centre to the ambulance service.D
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/347caaff2f9b4a3fb0331409e74b88f2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Conte Harry A., Biondi Michael C., Janket Sok-Ja, Ackerson Leland K., Diamandis Eleftherios P.
Publikováno v:
Open Life Sciences, Vol 17, Iss 1, Pp 1200-1207 (2022)
Babesia microti is an obligate intra-erythrocytic parasite transmitted by infected ticks. B. microti is a eukaryote much larger than prokaryotic microbes and more similar to human hosts in their biochemistry and metabolism. Moreover, Babesia spp. pos
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac6e95a591ed40d1b92e16e341b98b75
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.