Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Contact-based education"'
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 28, Iss 1 (2023)
ABSTRACTPurpose Contact-based education, offering meaningful contact with individuals living in recovery with mental illness, reduces stigma. This study evaluated the effectiveness of the National Alliance on Mental Illness Provider Education Program
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d891348ca03f40a4ba9b19efaed7b1f9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability
Volume 13
Issue 13
Sustainability, Vol 13, Iss 7056, p 7056 (2021)
Volume 13
Issue 13
Sustainability, Vol 13, Iss 7056, p 7056 (2021)
Students with autism spectrum disorder (ASD) are discriminated against and stigmatized by the school community. The objective of this study is to analyze the school inclusion process of students with ASD by reducing discrimination and stigmatization
Autor:
Mort, Sophia C.
More than 47,000 people died in 2017 due to opioid-involved overdoses. In addition, fatal overdoses from non-methadone synthetic opioids like fentanyl have risen dramatically over the past 7 years. The heavy flow of opioid-related overdoses in hospit
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education
Background The stigma of mental illness among medical students is a prevalent concern that has far reaching negative consequences. Attempts to combat this stigma through educational initiatives have had mixed results. This study examined the impact o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.