Zobrazeno 1 - 10
of 370
pro vyhledávání: '"Consumers behavior"'
Autor:
Filippo Corsini, Simona Fontana, Natalia Marzia Gusmerotti, Roberta Iovino, Fabio Iraldo, Domenico Mecca, Luca Fernando Ruini, Francesco Testa
Publikováno v:
Cleaner and Responsible Consumption, Vol 15, Iss , Pp 100232- (2024)
Given the systemic nature of the circular economy (CE), its successful implementation necessitates a holistic approach involving all the relevant stakeholders across the production and consumption processes. This study focuses on the gap between the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f55fd30872414493a5921c1a95a374da
Autor:
de Souza, Andressa Pedroso Carlotto, Leães, Fernanda Leal, Danieli, Gabriele, Ruaro, Eduarda Letícia, Righi, Eléia, Meirelles, Rafael Narciso, Sant’Anna, Voltaire
Publikováno v:
British Food Journal, 2024, Vol. 126, Issue 7, pp. 2999-3014.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-01-2024-0098
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2024, Vol. 15, Issue 7, pp. 1902-1921.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-09-2021-0303
Publikováno v:
Energy Reports, Vol 10, Iss , Pp 4604-4615 (2023)
Residential demand response programs hold significant potential for delivering cost benefits and enhancing the overall security of the power supply network. In the context of Ghana, the current state of such programs could be improved. Regrettably, u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4df91b09b09d4da49ac5f5fb764e8bb1
Publikováno v:
Uluslararası Ekonomi, İşletme ve Politika Dergisi, Vol 7, Iss 2, Pp 402-422 (2023)
The major goal of this study is to ascertain the level of ethnocentrism to which Afghan consumers exhibit these tendencies when purchasing products from other countries as well as how their attitudes affect their intention to buy foreign items. It al
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc8067420f70449cb08835f5bf0a3adc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ceravolo, Maria Gabriella, Farina, Vincenzo, Fattobene, Lucrezia, Graziano, Elvira Anna, Leonelli, Lucia, Raggetti, GianMario
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2021, Vol. 39, Issue 7, pp. 1150-1165.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-10-2020-0527