Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Consumers' behaviors"'
Autor:
Ghitulescu, Mariana
Publikováno v:
Colocvii teatrale / Theatrical Colloquia. (31):84-102
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=946271
Autor:
Jolanta TARAPATA, Alicja Krzepicka
Publikováno v:
Nowoczesne Systemy Zarządzania, Vol 13, Iss 2, Pp 93-106 (2018)
The possibility of using advanced information technologies, the Internet and mobile devices has a huge impact on changing the behavior of modern consumers. These changes concern not only the method of making purchases as a part of stationary forms of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4f2c4e70c2e4fb5ba3f110c3dbfa424
Publikováno v:
Optimum. Economic Studies. 94(4):274-285
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=735926
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anne-Sophie Radermecker
Publikováno v:
SN Business & Economics, 1 (1
SN Business & Economics
SN Business & Economics
Since the outbreak of the Coronavirus pandemic, the arts and culture sector has been experiencing a paradoxical situation. While the demand for cultural and creative content has intensified throughout the lockdown period--and digital access has becom
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::59d6232bd78364196f6c464c5ca7992d
http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/317727
http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/317727
Autor:
Yarman Ak, Anda Elvan
Text in English ; Abstract: English and Turkish Includes bibliographical references (leaves 126-143) xvi, 148 leaves Interest in consuming organic products had remarkably increased since mid80’s. Numerous researches and studies have been conducted
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3401::0fb301ff462d663efc56a7d501efb066
https://hdl.handle.net/11729/2955
https://hdl.handle.net/11729/2955
Autor:
Çay, Ayşegül
Ahlak, toplumda bireylerin davranış ve ilişkilerini düzenleyen ve bu düzenin nasıl olması gerektiği konusunda rehberlik eden kurallar ve ilkelerdir. Etik ise temelinde ahlakı barındırmaktadır. Etik, insanların davranış ve ilişkilerini
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10391::e1b567f332c09d3afe3cb7faafb8ae52
https://hdl.handle.net/20.500.14002/856
https://hdl.handle.net/20.500.14002/856
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Djedidi, Amina, Hani, Mouhoub
Publikováno v:
16th European Academy of Management EURAM
16th European Academy of Management EURAM, May 2016, Paris, France
16th European Academy of Management EURAM, May 2016, Paris, France
International audience; Our research tried to spot light on a possible interaction between the consumers’ behaviors and the strategic firms’ behavior. This latter can be considered as a wave that triggers some consumers’ behaviors, i.e., reflex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a709690a5edefc414c78389253dda835
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01306675
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01306675