Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Consumer perceived ethicality (CPE)"'
Autor:
Zhou Guanqi, Zeb Un Nisa
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Background The current study integrates brand management literature with food consumption research and develops an integrative framework by combining food safety trust, consumer perceived ethicality, brand evangelism, and brand passion into
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4699c543ad2a4a8f8b2f2bfa49b6bce4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bidiwala, Aqsaa, Liu, Ziying
Background Brand loyalty has been studied by a large number of scholars over the past few decades, including its impact on consumer purchase behavior and as a core concept when creating brand value. Having ethical business practice helps retain custo
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-43985
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Katja H. Brunk
This research investigates the process of how consumers form ethical perceptions of companies or brands by means of twenty in-depth interviews with general consumers. The study offers illustrative examples of evidence that the formation of consumer p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::1e25720e8ca1d1361df6e263122dc30e
https://dipot.ulb.ac.be/dspace/bitstream/2013/57818/3/wp10034.pdf
https://dipot.ulb.ac.be/dspace/bitstream/2013/57818/3/wp10034.pdf
Autor:
Brunk, Katja H.
Publikováno v:
Working Papers CEB; 10-034
This research investigates the process of how consumers form ethical perceptions of companies or brands by means of twenty in-depth interviews with general consumers. The study offers illustrative examples of evidence that the formation of consumer p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2101::b0a6582e7bd8b17676ec41e96474fba5
http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/57818
http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/57818
Autor:
Katja H. Brunk
This research provides a much needed consumer perspective of corporate ethics. Based on twenty consumer interviews, the study conceptualizes potential sources of ‘consumer perceived ethicality (CPE) of a company/brand by investigating consumers’
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::bfce0d7554b1510ce4646bc1c7b8cc6f
https://dipot.ulb.ac.be/dspace/bitstream/2013/53978/1/RePEc_sol_wpaper_09-021.pdf
https://dipot.ulb.ac.be/dspace/bitstream/2013/53978/1/RePEc_sol_wpaper_09-021.pdf
Autor:
Brunk, Katja H.
Publikováno v:
Working papers CEB; 09-021.RS
This research provides a much needed consumer perspective of corporate ethics. Based on twenty consumer interviews, the study conceptualizes potential sources of ‘consumer perceived ethicality (CPE) of a company/brand by investigating consumers’
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2101::27eed60a613fc92e45aa1b34f2f6c665
http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/53978
http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/53978
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.