Zobrazeno 1 - 10
of 689
pro vyhledávání: '"Consumer evaluation"'
Publikováno v:
Cosmetics, Vol 11, Iss 2, p 53 (2024)
Amidst a growing shift towards eco-friendly choices in personal care products, the challenge of formulating herbal shampoos with efficacy comparable to synthetic counterparts persists. This study investigates the potential of incorporating patchouli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33e70cbe5aa642d491a0ad56e02615b2
Publikováno v:
Nankai Business Review International, 2023, Vol. 14, Issue 1, pp. 177-193.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/NBRI-05-2022-0051
Publikováno v:
Foods, Vol 13, Iss 5, p 798 (2024)
The objective of the study was to compare carcass and meat quality among Lithuanian White, Lithuanian Indigenous Wattle and conventional hybrids as well as consumer sensory evaluations. The pigs were slaughtered at a live weight of approximately 95
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b3b3ac5f0174644b82748df3941713f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 39487-39501 (2022)
Making personalized product integration improvement based on consumer evaluation behavior plays a vital role in enhancing user satisfaction. However, the difference in consumer maturity leads to various standards of satisfaction decision-making in co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71945c5099a648a5b11ba1aff173fa69
Publikováno v:
Current Research in Food Science, Vol 5, Iss , Pp 167-174 (2022)
Chocolate is a highly appreciated food around the world which is rich in polyphenols but usually sweetened to mask inherent bitterness and astringency. Here we aim to determine how roast time and temperature in cacao roasting affect bitterness intens
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/129c36b5f94747d980126899abb3c2dd
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2021, Vol. 39, Issue 5, pp. 709-724.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-08-2020-0414
Publikováno v:
Frontiers in Nutrition, Vol 9 (2022)
Hedonic measurements in the frame of consumer tests of foods are prone to many different biases and the validity of test designs has been subject to much research with special emphasis on the role of context. While bringing elements of natural consum
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f5e10bf33ac415b8567f939b21ebf46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.