Zobrazeno 1 - 10
of 123
pro vyhledávání: '"Consumer decision making process"'
Autor:
Paulina Agnieszka Jusiuk
Publikováno v:
Journal of Modern Science, Vol 54, Iss 5, Pp 596-617 (2023)
Objectives Nowadays, the five-stage consumer decision-making process ends with the purchase of a specific brand of product. When searching for information, decision makers usually have specific categories that they search when solving a given decisio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86e8c33d56a14c87b3f9381dadda639b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Towers, Angela, Towers, Neil
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2021, Vol. 50, Issue 3, pp. 317-341.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-08-2020-0296
Autor:
Mican, Daniel, Sitar-Tăut, Dan-Andrei
Publikováno v:
Studia Universitatis Babes Bolyai - Oeconomica. 65(1):54-66
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=852204
Autor:
Gupta, Vikas
Publikováno v:
Worldwide Hospitality and Tourism Themes, 2019, Vol. 11, Issue 4, pp. 378-391.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/WHATT-04-2019-0019
Autor:
Hanna Hall
Publikováno v:
Humanities and Social Sciences, Vol 26, Iss 4, Pp 61-69 (2019)
The goal of the article is to present the effects and benefits of qualitative marketing research using the In Depth Interview (IDI) method, whose object was to identify one of the key market aspects of consumer behavior, i.e. their decision-making pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c3744aa502a421583f62e508d55a3e4
Autor:
Akdeniz, Peruze Cansu, Ozboluk, Tugba
Publikováno v:
İşletme Araştırmaları Dergisi / Journal of Business Research. 11(4):3104-3119
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=887303
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ali Shafiq, Anbareen Jan
Publikováno v:
Educational Process: International Journal, Vol 6, Iss 4, Pp 20-34 (2017)
This paper explored what factors Gen-Y undergraduates deem important, and how they are ranked in selecting a research supervisor. Focus group was used at the first stage to elicit factors that were important to the respondents. The second step includ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/299fd87841a44059ac410ffe8f057bda