Zobrazeno 1 - 10
of 254
pro vyhledávání: '"Consumer data"'
Autor:
Alperstein, Neil
Publikováno v:
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 2024, Vol. 18, Issue 3, pp. 415-434.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJPHM-02-2022-0015
Publikováno v:
Information Technology & People, 2022, Vol. 36, Issue 6, pp. 2234-2258.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ITP-05-2021-0365
Autor:
Aleksandra Klich
Publikováno v:
Journal of Modern Science, Vol 51, Iss 2, Pp 645-668 (2023)
Objectives The purpose of the study is to determine whether data from metering equipment can qualify as personal data. An intermediate goal was to discuss administrative fines imposed in EU countries in the energy sector. Material and methods The st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c046026a542649659a38fb6dc332940e
Publikováno v:
PeerJ Computer Science, Vol 9, p e1690 (2023)
This article endeavors to delve into the conceptualization of a digital marketing framework grounded in consumer data and homomorphic encryption. The methodology entails employing GridSearch to harmonize and store the leaf nodes acquired post-trainin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20b1913f74cd4d9aad422aab7b55e24c
Autor:
Hartemo, Mari
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2021, Vol. 16, Issue 4, pp. 585-600.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-03-2021-0090
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 48, Iss , Pp 109190- (2023)
As technology has become indispensable in consumers’ daily life and economic growth, understanding how and why consumers decide to accept and use a new technology has become essential to both academic researchers and practice. This article provides
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f294616ced74e449a516ee70a7c1ddb
Autor:
Kokas, Aynne, author
Publikováno v:
Trafficking Data : How China Is Winning the Battle for Digital Sovereignty, 2022, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197620502.003.0002
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 9, Iss 4, Pp 120-133 (2021)
Through various online activities, individuals produce large amounts of data that are collected by companies for the purpose of providing users with personalized communication. In the light of this mass collection of personal data, the transparency a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bb73cefc5864482aef15ce14bc09408